برای اولین بار در کشور و در راستای اشاعه فرهنگ صرفه جویی، از مشترکین آب یار که در تماس با سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب تبریز همکاری میکنند تجلیل به عمل آمد.
به گزارش بازار تبریز آنلاین، مهندس محمد خانی، مدیرعامل شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به تاثیر ارتقای فرهنگ مدیریت مصرف آب بر منابع آبی گفت: ارتقای فرهنگ مدیریت مصرف آب و افزایش سطح آگاهی مردم پیرامون منابع آبی از طریق گفتگوهای اجتماعی و فرهنگی با نهادهای مدنی، همچنین از طریق فرهنگ سازی عمومی و مشارکت مدنی همه اقشار جامعه میتواند مصرف آب را مدیریت کرده و چالش های زیست محیطی را برطرف نماید .
وی حفظ منابع آبی به ویژه در این استان را حیاتی ذکر کرد و افزود: تمهیدات لازم برای مصرف آب شُرب د همه شهرستانها پیش بینی شده و اگر همه افراد جامعه در استفاده درست از آب و حفاظت از آن را بعنوان مسئولیت اجتماعی نگاه کنند بسیاری از مشکلات احتمالی برطرف میشود.
خانی با بیان اینکه تلاشهای مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت آبفا، در کنار همراهی و مشارکت مردم موجب تامین نیاز آبی مشترکان در فصل گرم سال، با کمترین میزان تنش است خاطر نشان ساخت: سامانه 122در فرهنگسازی و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، در کنار مشترکین و بهرهگیری از فناوریهای نوین ارتباطی و تلاش کارشناسان مجرب این شرکت، نقش بسیار مهمی در جلب رضایت مشترک ایفا کرده است .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در پایان افزود: سامانه ارتباطی تلفنی 122 در هر لحظه از شبانهروز آماده پاسخگویی و دریافت پیامها و گزارشهای مردمی و تسریع در رسیدگی به حوادث در اقصی نقاط استان به مشترکین شهری و روستایی است.
گفتنی است در انتهای این مراسم به دو مشترک آب یار شهروند تبریزی لوح تقدیر اهدا شد.
گزارش از علی داداشی